Levereramer av ditt varumärke i e-post med ett BIMI-certifikat
E-postvarumärke och säkerhet i en enkel lösning - Kom igång med dina BIMI-certifieringar nu



BIMI fördelar
Förbättrad varumärkesigenkänning
BIMI Visar din varumärkeslogotyp bredvid e-postmeddelandets ämne. Kunderna kommer lätt att känna igen dina e-postmeddelanden i sin inkorg
Ökad tillit och säkerhet
Minska risken för nätfiske och bedrägerier. Blå bock bredvid din e-post bekräftar din e-postidentitet för dina kollegor, partners och kunder.
Förbättrad leveransförmåga för e-post
Få dina e-postmeddelanden förbi skräppostmappen och rakt in i inkorgen. Varumärken med BIMI-certifikat har en högre leverans- och öppningsfrekvens tack vare förbättrade säkerhetsprotokoll för e-post
- Bank & finans
- E-handel & Detaljhandel
- Fastigheter
- IT/Tech
- Verktyg
- Marknadsföring, media
& underhållning - Hälsa
- Gästfrihet
- Sport & Betting
- Utbildning
- Försäkring
- NGO
Vem använder BIMI?
- Ledande varumärken och globala företag
- Säkerhetsmedvetna organisationer
- Marknadsförare som söker högre engagemang
Bli en del av den växande listan av varumärken som är BIMI-certifierade


Viktigt att veta
- 90% av alla människor i USA använder e-post och 99% av dem gör det dagligen.
- Cirka 150.000 e-postmeddelanden skickas varje minut - cirka 215 miljoner per dag.
- Phishing-attacker (BEC) ökade med 30% i mars 2025, drivet av AI-drivna bedrägerier.
- Mindre organisationer (under 1 000 anställda) löper 70% risk varje vecka att utsättas för nätfiske.
Varför BIMI och Verified Mark-certifikat är viktiga för dig
Upptäck hur BIMI och VMC ökar förtroendet, varumärkets synlighet och e-postsäkerheten - skräddarsytt för din roll inom försäljning, marknadsföring eller IT. Titta på en 45-sekunders video som är gjord just för dig.
Prissättning
Vi tillhandahåller bästa prisplan för våra kunder, kolla listan nu
och slect nu plan.
Våra användares recension
Betrodda av mer än 9.000 företag i 140 länder.
alla våra resurser är gratis
"Vi tar inte oss själva på för stort allvar, men tillräckligt för att säkerställa att vi skapar den bästa produkten och upplevelsen för våra kunder. Jag känner att Help Scout gör samma sak."
TeamSnap
Vice VD för Customer Experience"Vi tar inte oss själva på för stort allvar, men tillräckligt för att säkerställa att vi skapar den bästa produkten och upplevelsen för våra kunder. Jag känner att Help Scout gör samma sak."
Steven smith
Programmerare Doritibe"Vi tar inte oss själva på för stort allvar, men tillräckligt för att säkerställa att vi skapar den bästa produkten och upplevelsen för våra kunder. Jag känner att Help Scout gör samma sak."
TeamSnap
Vice VD för Customer Experience"Vi tar inte oss själva på för stort allvar, men tillräckligt för att säkerställa att vi skapar den bästa produkten och upplevelsen för våra kunder. Jag känner att Help Scout gör samma sak."
Steven smith
Programmerare Doritibe"Vi tar inte oss själva på för stort allvar, men tillräckligt för att säkerställa att vi skapar den bästa produkten och upplevelsen för våra kunder. Jag känner att Help Scout gör samma sak."
TeamSnap
Vice VD för Customer Experience"Vi tar inte oss själva på för stort allvar, men tillräckligt för att säkerställa att vi skapar den bästa produkten och upplevelsen för våra kunder. Jag känner att Help Scout gör samma sak."
Steven smith
Programmerare DoritibeVittnesmål
Bankverksamhet
DMARC blev ett måste 2025 BIMI var den naturliga förlängningen och certifiering var meningsfullt för vårt varumärke.
Sarah Johnson, VP för digital marknadsföring
Sarah Johnson, VP för digital marknadsföring
Fastigheter
Det var helt enkelt helt logiskt att implementera det. Varje e-postmeddelande vi skickar har vår logotyp kopplad till sig.
Michael Torres, chef för försäljningsverksamheten
Michael Torres, chef för försäljningsverksamheten
Universitet
Vi är mycket stolta över vår långa tradition som skola och över att våra insignier har verifierats och används i e-post.
Dr Elizabeth Chen, kommunikationsdirektör
Dr Elizabeth Chen, kommunikationsdirektör
Detaljhandel
Vår visuella identitet finns representerad miljontals gånger i våra kunders inkorgar och påminner dem om varför de handlar hos oss.
Jason Mercer, chef för varumärkesstrategi
Jason Mercer, chef för varumärkesstrategi
Verktyg
Det är vår standardpolicy att vara verifierade på sociala medier. När vi upptäckte att samma sak kunde göras för e-post använde vi samma logik.
Rebecca Martinez, chef för digital marknadsföring
Rebecca Martinez, chef för digital marknadsföring
Medicinsk
Vi skickar mycket känslig information via e-post till våra patienter. Ibland förbises mejlet. BIMI gjorde det mer sannolikt att de skulle läsa det.
Dr Thomas Wilson, Vice President för patientkommunikation
Dr Thomas Wilson, Vice President för patientkommunikation
DMARC detaljrapportering
Övervaka e-postdomänens hälsa med
molnbaserad plattform för autentisering av e-post.
Förebyggande åtgärder är billigare än sanering
molnbaserad plattform för autentisering av e-post.
Förebyggande åtgärder är billigare än sanering


Nyheter och evenemang
Betrodda av mer än 9.000 företag i 140 länder.
alla våra resurser är gratis